0
0 Kč

FAQ

Jakým způsobem mi budou doručené elektronické poukazy?
Elektronické poukazy se odesílají ihned po uhrazení objednávky a to na email zadaný v dotazníku. Email s kódem je z bezpečnostních důvodu chráněný heslem. Heslo je telefonní číslo uvedené v objednávce. Formát vložení hesla je: 123456789. Pokud Vám z neznámých důvodu poukazy nepřišly nebo nelze zobrazit, kontaktujte nás.

Jakým způsobem mi budou doručeny poukazy?
Poukazy zasíláme v den objednávky, pokud objednávka proběhla do 12:00

Objednávky zasíláme výhradně DOPORUČENĚ nebo jako CENNÉ PSANÍ adresátovi.

Mužů zaplatit za dárkové poukazy přes virtuálního operátora?
Virtuální operátoři nepodporují službu m-platba. Dárkové poukazy lze uhradit pouze přes operátory Vodafone, T-mobile a 02.

Je možné zaslat poukazy také na Slovensko?
Ano zasíláme, ale cenu poštovného je nutné uhradit na náš účet do dvou pracovních dní od nákupu.

Jak zjistím jestli mám aktivní službu m-platba?
Služba m-platba je na SIM kartě zpravidla aktivována ale na nejnižší limit. Pro větší nákup na našich stránkách doporučujeme navýšit denní limit m-platby. Zavolejte svému operátorovi a požadujte navýšení m-platby. Maximální hodnota jednorázového nákupu je 1 200 Kč.

Maximální denní a zároveň měsíční limit dle nastavení operátorů:
T-mobile: 10 000 Kč
O2: 6 000 Kč
Vodafone: 5 000 Kč

Jak se dozvím, že byl nákup uhrazen?
Po každém úspěšném i neúspěšném nákupu od nás obdržíte informační e-mail o stavu objednávky. V případě neúspěšného nákupu je objednávka automaticky stornována.

Lze uhradit poukazy bonusovým kreditem?
Bonusový kreditem nelze uhradit nákup na naších stránkách.

Jsou platby mobilem a soukromé údaje dobře zabezpečeny?
Naše stránky využívají šifrovaný přenos dat (SSL) přes bezpečnostní certifikát Let's Ecrypt, který garantuje, že údaje nemohou být "odposlouchávány" třetí stranou.

Máte dotaz k uhrazené objednávce?
Dotazy k objednávce pište na email dotazy@kesek.cz. Pro rychlejší vyřízení vašeho dotazu nám v emailu napište ID objednávky a telefonní číslo ze kterého byl nákup zrealizovaný.

Kontaktujte nás na email kesek@kesek.cz v případě:
-že máte více kreditu nebo chcete nakoupit ve větším rozsahu.
-máte zájem o vícero poukazů, které nejsou v nabídce.
-jste firma nebo živnostník a máte zájem o individuální nabídku.
-máte zájem o navázaní spolupráce, nebo chcete nabízet vaše dárkové poukazy na naších stránkách.

Na všechny emaily odpovídáme do 24 hodin.

Jak KeŠek funguje?
1
Vyberte si z naší nabídky poukazů a objednejte
2
Zaplaťte mobilem pomocí SMS (m-platba) a poukaz Vám přijde doporučeně poštou, v případě elektronických poukazů ihned na email...
3
Nakupujte a zaplaťte u pokladny Vaším poukazem...
4
Paušálem platíte na faktuře operátorovi a kreditem okamžitě...
M-platbu podporují
m-platba t-mobile, m-platba vodafone a m-platba o2